Easy CRM

Enkelt CRM byggt i SharePoint Online

IT-mästaren har i SharePoint Online skapat ett antal grundmallar, inom sex olika områden, som enkelt kan anpassas efter dina behov. Easy-CRM är vårt dokumenthanteringsystem helt byggt i SharePoint Online. En av de främsta fördelarna med SharePoint Online är att du kommer åt det var du än befinner dig från i stort sett valfri enhet. 

Du köper en grundkonfiguration som kan användas direkt. Du kan därefter utveckla den vidare själv eller med vår hjälp. 

För organisationer som inte har behovet eller förmågan att licensiera och anpassa Microsoft CRM Online finns Easy CRM. Det är något för dig som behöver något bättre än t.ex. spridda poster och anteckningar i Outlook och Excel. Få koll på dina affärsmöjligheter och leads. Easy CRM ger dig:

  • Ordning på dokument, som offerter och avtal, kopplat till kund.
  • Hantering av leads/kundprospekt.
  • Kontroll över dina kunder, kontaktpersoner och affärsmöjligheter.
  • Möjlighet att filtrera och selektera för ditt marknadsbehov.
  • Effektiv hantering av dina serviceärenden.

·      

Kan användas direkt
100% mobilitet
Vidareutvecklas -av oss eller dig
Endast 10 000 kr

Kontakta oss

För att rätt person ska kunna kontakta dig, vänligen skriv ett relevant meddelande.