ServiceDesk komplett

Vi uppfyller behovet av snabb support

ServiceDesk komplett innebär att IT-mästaren hanterar användarsupport (incidenter) som en tjänst till ett fast pris per användare. IT-mästarens ServiceDesk är bemannad med egen personal som behärskar det svenska språket så kommunikationen sker på god svenska eller engelska. Servicedesken bemannas utifrån två verksamhetsorter, Örebro samt Stockholm.

ServiceDesk komplett innebär att:
  • Tjänsten innebär att IT-mästaren hanterar användarsupport (incidenter) som en tjänst till ett fast pris per användare. Antalet användare stäms av månadsvis.
  • Tjänsten skall inkludera samtliga IT-användare hos kunden.
  • IT-mästarens ServiceDesk är bemannad med egen personal som behärskar det svenska språket så kommunikationen sker på god svenska eller engelska. Servicedesken bemannas utifrån två verksamhetsorter, Örebro samt Stockholm.
  • För IT-mästarens kunder erbjuder vår ServiceDesk en kontaktyta (SPOC) för användare med support på de tjänster vi direkt eller indirekt levererar.
Fördelar med tjänsten Med ServiceDesk komplett får alla anställda IT-användare obegränsad telefon och fjärrsupport. Ni kan koncentrera Er på kärnverksamheten och låt oss ta hand om användarnas behov av snabb support genom vår ServiceDesk.
Tillgång till snabb support
Fast pris per användare
Tjänsten omfattar all support
IT-mästaren gör jobbet

Kontakta oss

För att rätt person ska kunna kontakta dig, vänligen skriv ett relevant meddelande.